اقدام مشترک نظارتی بازرسی‌های امور صمت و جهاد سازمان بازرسی کل کشور بر بازار مرغ
اقدام مشترک نظارتی بازرسی‌های امور صمت و جهاد سازمان بازرسی کل کشور بر بازار مرغ

خبرگزاری میزان – امروز با حضور نمایندگان بازرسی امور صمت و بازرسی امور جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بازرسین سازمان حمایت و اتاق اصناف ایران از میدان بهمن در خصوص نحوه توزیع مرغ گرم بازدید بعمل آمد و ملاحظه شد که طی روز جاری مقدار ۲۸۲ تن مرغ گرم برای توزیع به خرده فروشان در […]

خبرگزاری میزان – امروز با حضور نمایندگان بازرسی امور صمت و بازرسی امور جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بازرسین سازمان حمایت و اتاق اصناف ایران از میدان بهمن در خصوص نحوه توزیع مرغ گرم بازدید بعمل آمد و ملاحظه شد که طی روز جاری مقدار ۲۸۲ تن مرغ گرم برای توزیع به خرده فروشان در این میدان عرضه شده که این میزان با آمار سازمان دامپزشکی (به میزان ۳۲۷ تن) دارای مغایرت بوده و مشخص نمی‌باشد که مقدار ۴۵ تن از مرغ گرم چگونه و کجا توزیع گردیده است.

همچنین به هر واحد خرده فروشی بالغ بر ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلو مرغ گرم تخصیص داده شد و مابقی مرغ گرم به شهرستان‌های استان تهران عرضه گردید.

متعاقباً و با توجه به لیست دریافتی از اتحادیه مرغ و پرندگان در خصوص سهمیه مرغ تحویلی به خرده فروشان، به چند مغازه خرده فروشی نیز مراجعه شد که همگی به دلیل گرانفروشی، جریمه شدند. البته لازم به ذکر است به دلیل پایین بودن مبلغ جریمه، این اقدام از بازدارندگی لازم برخوردار نمی‌باشد.

انتهای پیام/