افزایش ظرفیت هتل‌های آذربایجان شرقی به ۷ هزار و ۸۹۵ تخت
افزایش ظرفیت هتل‌های آذربایجان شرقی به ۷ هزار و ۸۹۵ تخت

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از افزایش ظرفیت هتل های آذربایجان شرقی به ۷ هزار و ۸۹۵  تخت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرزین حق پرست گفت: ظرفیت […]

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از افزایش ظرفیت هتل های آذربایجان شرقی به ۷ هزار و ۸۹۵  تخت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرزین حق پرست گفت: ظرفیت هتل های آذربایجان شرقی از ۷ هزار و ۵۰۰ تخت در سال ۹۴ به ۷ هزار و ۸۹۵  تخت در سال ۹۵، در قالب ۵۰ هتل و هتل آپارتمان و ۷۵ مهمانپذیر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی ارتقا یافته است.

وی افزود: در حال حاضر ۹ کمپ گردشگری،۱۰ مجتمع خدماتی بین راهی،۱۵۵ غذاخوری بین راهی و ۹ سفره خانه سنتی در مناطق مختلف استان آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند.

وی خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی از مقاصد مهم گردشگری کشور به شمار می رود در حالی که تعداد هتل های فعلی استان علیرغم توسعه قابل توجهی که در این زمینه صورت گرفته، پاسخگوی نیاز مسافران نیست.

حق پرست با ابراز خرسندی از افتتاح سه هتل دیگر در استان افزود: هتل استقبال در تبریز، دو هتل دیگر  در هادی شهر و جلفا در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

وی با اعلام خبر استانداردسازی هفت هتل در استان در سال ۹۴ به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات به گردشگران، از نظارت کامل بر عملکرد مراکز اقامتی، مهمانپذیرها، هتل ها، هتل آپارتمان ها و کمپ های گردشگری در نوروز ۹۵ و هم چنین از تلاش برای تبدیل اتاق مهمانپذیرها به سوئیت در سال آینده خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه مراکز اقامتی، خدماتی و رفاهی در نوروز در استان نخواهیم داشت و علاوه بر این تخفیف های ویژه ای نیز برای جلب گردشگران اعمال خواهد شد.