افتخارآفرینی پرویز هادی نتیجه سال ها حمایت شهرداری تبریز از ورزش قهرمانی
افتخارآفرینی پرویز هادی نتیجه سال ها حمایت شهرداری تبریز از ورزش قهرمانی

 شهردار کلانشهر تبریز با صدور پیامی درخشش و قهرمانی کشتی گیر پر آوازه کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا را تبریک گفت. متن پیام شهردار تبریز بدین شهر است: بار دیگر قهرمانی از دیار آذربایجان با درخشش پرفروغش در میدان بزرگ بازیهای آسیایی جاکارتا، شایستگی فرزندان غیور این خطه از کشورمان را به همگان ثابت کرد. […]

 شهردار کلانشهر تبریز با صدور پیامی درخشش و قهرمانی کشتی گیر پر آوازه کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا را تبریک گفت.

متن پیام شهردار تبریز بدین شهر است:
بار دیگر قهرمانی از دیار آذربایجان با درخشش پرفروغش در میدان بزرگ بازیهای آسیایی جاکارتا، شایستگی فرزندان غیور این خطه از کشورمان را به همگان ثابت کرد.

افتخارآفرینی پهلوان پرویز هادی که علاوه بر توفیقات ورزشی، از الگوهای شایسته اخلاق نیز به شمار می آید، نتیجه سالها حمایت شهرداری تبریز و سیاستگذاری و برنامه ریزی این مجموعه در حوزه ورزش قهرمانی است.

بر خود می بالیم و خوشحالیم که با تلاشهای شهرداری تبریز و سرمایه گذاری این مجموعه در ورزش قهرمانی، شاهد افتخارآفرینی فرزندان این خطه برای ایران اسلامی هستیم.

اینجانب کسب قهرمانی آقای پرویزهادی را که از کارمندان موفق شهرداری کلانشهر تبریز هست، به ایشان و عموم شهروندان عزیز تبریک می گویم .

ضمن آرزوی توفیقات بیشتر برای جامعه ورزشی آذربایجان شرقی امیدواریم پرچم پرافتخار ایران اسلامی به همت مردان و زنان بلند همت این سرزمین در میادین بین المللی همواره برافراشته باشد.

ایرج شهین باهر – ۲۹ مرداد ۹۷