اعلام چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران
اعلام چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران

[ad_1] رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص حذف یارانه دامی و چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران گفت: دامداران، مرغداران و کارخانجاتی که خوراک دام تولید می‌کنند، یارانه حوزه فعالیتی خود را از سامانه بازارگاه دریافت می‌کنند. به گزارش قلم پرس،از بناب، اکبر فتحی ظهر امروز در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات حوزه کشاورزی و […]

[ad_1]


رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص حذف یارانه دامی و چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران گفت: دامداران، مرغداران و کارخانجاتی که خوراک دام تولید می‌کنند، یارانه حوزه فعالیتی خود را از سامانه بازارگاه دریافت می‌کنند.

به گزارش قلم پرس،از بناب، اکبر فتحی ظهر امروز در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری بناب در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می‌رود تا چند ماه آینده کل عملیات مربوط به زیرساخت های آن به اتمام برسد.

وی سپس از واگذاری بالای ۹۰ درصد شهرک‌های گلخانه‌ای بناب به سرمایه‌گذاران در کمترین زمان ممکن خبر داد و افزود: انتظار داریم عملیات واگذاری به سرمایه‌گذاران در کمترین زمان اتفاق بیفتد و این در حالی است که مقدمات لازم برای شروع به فعالیت سرمایه‌گذاران نیز در این شهرک فراهم شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی همچنین از شروع احداث سازه‌های شهرک گلخانه‌ای شهرستان بناب تا دو ماه آینده خبر داد.

فتحی در خصوص حذف یارانه دامی و چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران تصریح کرد: دامداران، مرغداران و کارخانجاتی که خوراک دام تولید می‌کنند، یارانه حوزه فعالیتی خود را از سامانه بازارگاه دریافت می‌کنند.

وی تأکید کرد: با ایجاد شرایط حال حاضر و با اصلاح نظام یارانه‌ای عرصه برای رقابت کارخانجات افزایش یافته و همین موضوع باعث ارتقای کیفیت کالای تولیدی خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به همراه معاونان مدیران کل دامپزشکی، تعاون روستایی، منابع طبیعی و تعدادی از معاونین جهاد کشاورزی استان در سفر یک روزه به شهرستان بناب در معیت فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی از چندین واحد مرغداری، دامداری و واحدهای کارخانجات خوراک دام در سطح شهرستان بناب بازدید کردند.

اکبر فتحی و همچنین مسئولان حاضر موضوع رفع تداخل اراضی کشاورزی روستای خانه برق را مورد بررسی قرار دادند.

همین گزارش حاکی است، در ادامه رئیس جهاد کشاورزی استان به همراه دیگر مسئولان استان و شهرستان با حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 


[ad_2]