اعلام درآمد خالص شهرداری تبریز
اعلام درآمد خالص شهرداری تبریز
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: درآمد خالص شهرداری تبریز در سال گذشته، معادل پنج هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز علی نوای باغبان ظهر امروز، ضمن ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی شورای اسلامی اظهار کرد: کل درآمدهای تحقق یافته شهرداری تبریز اعم از مرکز، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته در سال ۱۴۰۰، با احتساب اعداد تکراری معادل هفت هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: با کسر اعداد تکراری، درآمد خالص شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰، پنج هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: نسبت بودجه جاری به کل هزینه‌ها، ۴۳/۱۴ درصد است که ۵۶/۸۲ درصد نیز صرف هزینه‌های عمرانی در سال گذشته شده است.

نوای باغبان گفت: در سال ۱۴۰۰، دو هزار میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری و دو هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان نیز صرف هزینه‌های عمرانی شده است.

نایب رئیس شورای شهر تبریز بیان کرد: از سال جاری شهرداری موظف است تا شش ماه نخست سال، لایحه تفریغ بودجه را ارائه کرده و بر این اساس، شورای اسلامی شهر تبریز نیز باید تا شش ماه پایانی سال، آن را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، باید صرف هزینه عمرانی می‌شد که دو هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است و از اعتبار باقیمانده یک هزار میلیارد تنها صرف قطار شهری شده است.

نوای باغبان در پایان ادامه داد:  ۱۱۷ پروژه با اعتبار یکصد میلیارد تومان نیز در بودجه سال گذشته پیش‌بینی شده بود که ریالی برای آنها هزینه نشده است و بدون ارسال صورت‌ وضعیت عملکرد آنها نیز صفر است.

انتهای پیام/