اعلام آمادگی گروه ماهان برای سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی
اعلام آمادگی گروه ماهان برای سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی
در نشست جمعی از مدیران گروه سرمایه گذاری (هلدینگ) ماهان با استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل این گروه برای سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی در استان اعلام آمادگی کرد.

در آستانه دومین سفر آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی، نشست مشترک استاندار با مدیرعامل و اعضای هلدینگ سرمایه گذاری ماهان برگزار و اجرای سرمایه گذاری طرح های مختلف اقتصادی در استان مورد تاکید قرار گرفت.
توافق برای احداث ۷۵۰ هکتار از اراضی پایاب سد ارسباران از جمله محورهای این نشست بود.
اجرای خط انتقال آب رودخانه سیلین چای شهرستان کلیبر مطابق با دستورالعمل وزارت نیرو توسط هلدینگ ماهان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد توافق قرار گرفت.
احداث باغات کشاورزی توسط هلدینگ ماهان در یک هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی واقع در پایاب سد خداآفرین از دیگر مواردی بود که در نشست مدیرعامل و‌جمعی از مدیران گروه سرمایه گذاری ماهان با استاندار آذربایجان شرقی مورد تاکید و توافق قرار گرفت.
در نشست استاندار آذربایجان شرقی با مدیرعامل هلدینگ ماهان، توجه به حوزه گردشگری محور دیگری بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ایجاد کمپ و تاسیسات متناسب با گردشگری در محدوده ایرانی رودخانه ارس در راستای اجرای پروژه های گردشگری گروه ماهان نیز به توافق طرفین رسید.

انتهای پیام/