اصلاح رفتار فرهنگی با اصول نادرست
اصلاح رفتار فرهنگی با اصول نادرست
نصب مانع های بتنی با اشکال هندسی نامناسب در مسیر پیاده راه خیابان شهریار شهرک باغمیشه به منظور اصلاح رفتار فرهنگی با اصول نادرست ، موجب گلایه عابران پیاده شده است.

به گزارش خبرنگار قلم پرس، شهرداری منطقه ۵ تبریز به منظور پیشگیری از عبور و مرور خودرو در پیاده رو ، اقدام به نصب بتن هائی در مسیر عابر پیاده کرده است، به گفته اهالی و کسبه منطقه باغمیشه در چند روز اخیر این مانع های بتنی منجر به مصدومیت چند تن از عابران پیاده شده است.

عابران پیاده از دیده نشدن این بتن های نصب شده در پیاده رو و برخورد به آنها ، که منجر به صدمه چند تن و حتی اعزام آنها به بیمارستان شده است.

یکی از کسبه پیاده رو خیابان شهریار شهرک باغمیشه در مورد حوادث روی داده ، گفت : از زمانی که مانع های بتنی رو در مسیر پیاده رو قرار داده اند، چندین عابران پیاده بعلت دیده نشدن این مانع های بتنی در زمان ازدحام جمعیت ، به زمین خورده و دچار صدمات جانی شده اند، حال اگر قرار بر اجرای فرهنگ رفتاری هستند، با قرار دادن مانع بزرگتر که قابلیت دیده شدن داشته باشد، این صدمات جانی نیز برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار قلم پرس ، در چند روز اخیر بدنبال برخورد عابرین پیاده با این بتن ها، یک خانم از ناحیه زانو و یک مرد از ناحیه بینی ، دچار صدمه شدند که عوامل انتظامی به منظور گزارش حادثه و اورژانس جهت انتقال و خدمات درمانی ، به محل حادثه فرا خوانده شدند.

انتهای پیام/