اسوتچی مطرح کرد/  از اتهام به به ۴ عضو شورات تا شطرنج‌بازان شورا
اسوتچی مطرح کرد/  از اتهام به به ۴ عضو شورات تا شطرنج‌بازان شورا

[ad_1] عضو شورای شهر تبریز به موضوع تخریب چهار عضو شورای اسلامی شهر تبریز در فضای مجازی واکنش نشان داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسن اسوتچی امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی اظهار کرد: در آخرین جلسه شورا در سال گذشته اعلام کردم که فردی در یک گروه واتساپی تحت عنوان جبهه مدافعان […]

[ad_1]


عضو شورای شهر تبریز به موضوع تخریب چهار عضو شورای اسلامی شهر تبریز در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسن اسوتچی امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی اظهار کرد: در آخرین جلسه شورا در سال گذشته اعلام کردم که فردی در یک گروه واتساپی تحت عنوان جبهه مدافعان حاشیه‌نشینی چهار عضو شورای شهر را «چهار خبیث شورا» معرفی می‌کند، قرار شد که رئیس شورا این موضوع را بررسی کند اما ظاهرا اقدامی نشده است.

وی با بیان اینکه ناچارا باید اسم این شخص را ذکر کنم و بگویم که بازنشسته کدام نهاد است؛ ادامه داد: آقای ( الف- س) بازنشسته جای خاصی هستند که این موارد را در فضای مجازی مطرح کرده‌اند، این شخص ما را با دمکرات‌ها و منافقان مقایسه کرده‌اند و این موضوع گستاخی محسوب می‌شود که به خودش جرات داده در مورد اعضای شورای شهر اینچنین اظهارنظر می‌کند.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود مطرح کرد: اگر احساس مسئولیت می‌کنند و می‌خواهند به شهرداری کمک کنند، بیایند با اعضای شورا همکاری کنند، همچنین اگر قرار باشد هر کس هرچه دلش خواست به عضو شورا بگوید، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی هم عنوان کرد: از این جهت این موضوع برای من حساس شد که این شخص شهروند عادی نیست.

اسوتچی افزود: در شورای چهارم که ۶۵ درصد مصوبات آن مربوط به هبه بود و به شورای هبه هم معروف بود، چرا این آقایان اظهارنظر نمی‌کردند؟ چه عجب احساس مسئولیت نمی‌کردند و نظراتشان را مطرح نمی‌کردند!

وی گفت: در آن دوره مدیریتی، مغازه یک شهروند را تملک کرده بودند و بعد از گذشت ۳۰ ماه حق و حقوق ایشان را پرداخت نکرده بودند که با پیگیری‌های بنده در شورای شهر، آن شهروند به حق خود رسید.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری هم ابراز کرد: ما ساده‌ایم و هیچ وقت ادعای پیچیدگی نداشتیم، اگر ما ساده نباشیم، همکاران شطرنج‌باز نمی‌توانند برنامه‌های خود را پیش ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در همین شورا، از طرف دفتر خانم غفوری هم به خاطر عدم امضای یک طرح، مورد سئوال قرار گرفتیم.

انتهای پیام/


[ad_2]