استفاده ۱۲ درصدی شهروندان تبریزی از برنامه‌های آموزشی شهرداری
استفاده ۱۲ درصدی شهروندان تبریزی از برنامه‌های آموزشی شهرداری

[ad_1] طبق نظرسنجی واحد پژوهش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به‌رغم وجود بسترهای مناسب مراکز فرهنگی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه، بخصوص مناطق پرتراکم و کم برخوردار تاکنون فقط ۱۲ درصد از شهروندانِ پاسخگو، خود و یا یکی از اعضای خانواده شان از کلاس های آموزشی شهرداری تبریز استفاده کرده اند. […]

[ad_1]

طبق نظرسنجی واحد پژوهش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به‌رغم وجود بسترهای مناسب مراکز فرهنگی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه، بخصوص مناطق پرتراکم و کم برخوردار تاکنون فقط ۱۲ درصد از شهروندانِ پاسخگو، خود و یا یکی از اعضای خانواده شان از کلاس های آموزشی شهرداری تبریز استفاده کرده اند.

به گزارش قلم پرس، در این نظرسنجی که از طریق ۱۲ رسانه خبری استان انجام گرفت، تعداد ۱۸ هزار و ۲۵۲ نفر از شهروندان شرکت کردند که به تفکیک ۱۳ هزار و ۷۵۲ نفر با پاسخگویی از طریق صفحات خبری اینستاگرام و چهار هزار و ۵۰۰ نفر از طریق صفحات خبری تلگرام بود.
تبریز سیاست، تبریزجوان، آذرانجمن، همشهری آذربایجان شرقی، نگاه آذربایجان، خبر صبح، بیداری آذربایجان، تبریز و شهریار نیوز رسانه هایی بودند که این نظرسنجی را از طریق صفحه اینستاگرام و تلگرامی خود پوشش دادند.
شهرداری تبریز با فعال سازی مراکز فرهنگی و هنری خود در سطح شهر، بخصوص مناطق کم برخوردار سال های متمادی است که در راستای آموزش شهروندی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت شهروندان می کوشد.
با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، والدین می توانند با برنامه ریزی مناسب با مراجعه به این مراکز به همراه فرزندانشان نهایت استفاده را از کلاس های متنوعی که در اکثر زمینه ها وجود دارد، داشته باشند.
کلاس های متنوعی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، کلاس های ورزشی، آموزش آشپزی ،کلاس های هنری از جمله منبت کاری، خیاطی، سرمه دوزی و … و همچنین آموزش قرآن کریم، زبان انگلیسی، داستان نویسی و بسیاری از آموزش های دیگر همه روزه در این‌ مراکز دایر است.

[ad_2]