استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه‌سازی
استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه‌سازی

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فرقه‌سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول.سازی و هویت‌زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می کند و فرقه ضاله بهائیت از مهم‌ترین جریان‌های انحرافی در خدمت نظام سلطه است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیفایی در همایش […]



مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فرقه‌سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول.سازی و هویت‌زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می کند و فرقه ضاله بهائیت از مهم‌ترین جریان‌های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیفایی در همایش نقد بهائیت در دانشگاه پیام نور تبریز که به همت مرکز مشاوره معنوی تبریز ترتیب داده شده بود با اشاره به موضوع فرقه سازی و حمایت نظام سلطه از این جریانات اظهار داشت: در این میان فرقه بهائیت با داشتن انحرافات و بدعت‌های فراوان سعی دارد خود را به عنوان یک دین معرفی کند اما در واقع یک تشکیلات سیاسی در خدمت استعمار و نظام سلطه است.

وی ضمن برشمردن مخاطرات فرقه‌ها خاطرنشان کرد: این جریان‌های منحرف با ایجاد مباحث غلط که عموما در پشت نقابی از الفاظ فریبنده قرار دارد، به دنبال تغییر هویت در امت اسلامی، مشغول سازی و استحاله فرهنگی و دینی آنها هستند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گفت: فرقه سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول سازی و هویت زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می‌کند و فرقه ضاله بهائیت از مهمترین جریان های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.

گفتنی است، همایش علمی “بهائیت بازیچه استعمار” با هدف آشنایی اصحاب فکر و اندیشه از فعالیت فرقه‌ها و جریانات مختلف، در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.

پایان پیام/س