استاندار آذربایجان شرقی: مدیریت شهری منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند
استاندار آذربایجان شرقی: مدیریت شهری منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند

استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه مدیریت شهری چاراویماق خواست تا منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند و گفت: همه باید دست به دست هم دهند تا شهرستان چاراویماق برخوردار شود. به گزارش قلم پرس،از چاراویماق، چهارمین سفر استاندار آذربایجان‌شرقی در دولت مردمی به چاراویماق، رهاورد قابل توجهی برای این شهرستان کم‌برخوردار در پی […]



استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه مدیریت شهری چاراویماق خواست تا منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند و گفت: همه باید دست به دست هم دهند تا شهرستان چاراویماق برخوردار شود.

به گزارش قلم پرس،از چاراویماق، چهارمین سفر استاندار آذربایجان‌شرقی در دولت مردمی به چاراویماق، رهاورد قابل توجهی برای این شهرستان کم‌برخوردار در پی داشت.

۵۴ طرح با ۱۷۰۰ میلیارد تومان مصوب دور دوم سفر رئیس جمهور برای شهرستان چاراویماق

عابدین خرّم روز شنبه در شورای برنامه‌ریزی استان که در شهر «قره‌آغاج»، مرکز شهرستان چاراویماق برگزار شد، نسبت به اهتمام مدیران برای برگزاری جلسات این شورا در شهرستان‌ها تاکید، و بیان کرد: در دور دوم سفر دولت به آذربایجان‌ شرقی ۵۴ طرح برای این شهرستان با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی تصویب شد.

وی از استقبال مردم چاراویماق در دور دوم سفر رییس محترم‌ جمهور به طور ویژه قدردانی کرد و ادامه داد: آقای رییس‌جمهور نیز در جلسه هیات دولت از حضور مردم این شهرستان تشکر کردند و باید اذعان کرد که این مردم کم‌برخوردار ولی بااراده این شهرستان در سفر آقای رییس‌جمهور حماسه خلق کردند.

«خرّم» اضافه کرد: در سفر پارسال رییس بنیاد مستضعفان هم مصوبه‌های خوبی برای شهرستان چاراویماق داشتیم که تحقق آنها به پیگیری و عزم جدی دارند و خود به خود اجرایی نمی‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری فرماندار شهرستان و معاونان استاندار، چهره چاراویماق تغییر اساسی کند و تاکید کرد: توسعه و تحول در چاراویماق مقدور است و مسئولان محلی باید برای تحقق آن اهتمام کنند.

وی همچنین از مجموعه مدیریت شهری چاراویماق خواست تا منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند و اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا شهرستان چاراویماق برخوردار شود.

پایان پیام/