ادامه بدقولی‌های خارجی‌های تراکتورسازی/ اروین و استوکس بازهم نیامدند
ادامه بدقولی‌های خارجی‌های تراکتورسازی/ اروین و استوکس بازهم نیامدند

دو بازیکن خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنان در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند. تمرینات تیم تراکتور سازی تبریز در حال از روز های گذشته و پس از تعطیلی چند روزه در حال برگزاری است که  علاوه بر اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، دو بازیکن خارجی […]

دو بازیکن خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنان در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند.

تمرینات تیم تراکتور سازی تبریز در حال از روز های گذشته و پس از تعطیلی چند روزه در حال برگزاری است که  علاوه بر اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، دو بازیکن خارجی و تأثیرگذار این تیم هم در تمرینات غایب هستند.

آنتونی استوکس و لی هری اروین دو بازیکن ایرلندی و اسکاتلندی تراکتورسازی که نزدیک به دو هفته است در مرخصی به سر می‌برند که طبق برنامه قرار بود امروز آنتونی استوس به تبریز باز گردد ولی این اتفاق رخ نداد تا تمرینات نماینده تبریز بدون حضور دو موتور گلزنی برگزار شود.

گفته می شود، مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند با ارسال نامه‌ای به فیفا، این نهاد را از غیبت دو بازیکن خارجی خود مطلع و در صورت لزوم جریمه‌ای نیز برای آنها در نظر بگیرند.

باید منتظر ماند و دید که آیا دو بازیکن خارجی این تیم تا روز های آینده به تبریز باز می گردند تا با نظر کادر فنی مقابل پرسپولیس به میدان بروند؟

گفتنی است، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۴ آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.