اختلاف بین فرمانداران و ائمه جمعه در دولت رئیسی قابل قبول نیست
اختلاف بین فرمانداران و ائمه جمعه در دولت رئیسی قابل قبول نیست
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، اختلاف بین فرمانداران و ائمه جمعه قابل قبول نیست.

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان آذربایجان شرقی را به تعامل، همدلی و هم‌فکری با یکدیگر توصیه کرد و  اظهار کرد: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، اختلاف بین فرمانداران و ائمه جمعه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در همایش ائمه جمعه سراسر کشور، افزود: معظم له در این دیدار، بر اهمیت جایگاه نماز جمعه تأکید کردند که براین اساس انتظار داریم مسئولان شهرستان‌ها برای تقویت نماز جمعه همکاری لازم را با ائمه جمعه داشته باشند.

آل‌هاشم با بیان اینکه امامان جمعه به فرموده رهبر انقلاب، سخنگوی نظام و انقلاب هستند، خطاب به آنان گفت: شما محل رجوع مردم هستید و باید این مراجعات را قدر بدانید؛ با همه مردم رفتار پدرانه و در خدمات اجتماعی مشارکت فعال داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان از توجه و اهتمام ویژه و دلسوزانه استاندار آذربایجان شرقی نسبت به مسائل فرهنگی و همچنین از حضور فعال و مستمر فرمانداران و مسئولان اجرایی استان در میزهای خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه استان قدردانی و بر تداوم این اقدام مثبت و ارزشمند تأکید کرد.

انتهای پیام/