اختلاف‌ها و بیان آنها موجب خالی شدن دل مردم می‌شود
اختلاف‌ها و بیان آنها موجب خالی شدن دل مردم می‌شود

رییس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اختلاف‌ها و بیان آنها موجب استفاده دشمن و خالی شدن دل مردم می‌شود، گفت:ما باید موجب وحدت ملی شویم.  به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در نشست مجمع وزیران ادوار که با حضور بسیاری از مسئولین ادوار گذشته کشوری برگزار شد،گفت: یک بحث جدی […]

رییس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اختلاف‌ها و بیان آنها موجب استفاده دشمن و خالی شدن دل مردم می‌شود، گفت:ما باید موجب وحدت ملی شویم. 

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در نشست مجمع وزیران ادوار که با حضور بسیاری از مسئولین ادوار گذشته کشوری برگزار شد،گفت: یک بحث جدی در چند دهه گذشته این است که با تغییر دولت‌ها، مدیران ارشد کنار گذاشته شده یا کناره‌گیری می‌کردند و خیلی‌ها گوشه‌نشین می‌شدند ولی این مجمع که درصدد هستیم تبدیل به اتاق فکر نظام تبدیل شود، آنها راهم دور هم جمع کرده است.

رییس فراکسیون امید بیان کرد:این مجمع مشتکل از کسانی است که وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده‌اند. مهمترین ویژگی‌ این مجمع فراجناجی بودن است و مهمترین نیاز کشور گفت‌وگوی ملی است، ما با یکدیگر داریم.

وی افزود:اکنون شرایط کشور ایجاب می‌کند ما بیشتر کار کنیم تا به مطالبات مردم پاسخ داده شود. حل این مسائل نیاز به همفکری و استفاده از تجارب شما دارد. در مسائل اقتصادی با چالش رو به روییم و در بسیاری از مسائل اجتماعی  در آستانه بحران قرار داریم و نهادی که می‌تواند به نهادها و ارگان‌ها کمک کند، ما هستیم.

عارف گفت:در آستانه‌ای هستیم که امریکا خط و نشان می‌کشد، پاسخش همان پاسخ این ۴۰ سال است؛ همان وحدت و انسجام. بجای اختلاف‌ها و بیان آنها که موجب استفاده دشمن و خالی شدن دل مردم می‌شود، ما باید موجب وحدت ملی شویم. ما ظرفیت حل مسائل و انجام گفت‌وگو را داریم تا نظام پاسخ خوبی به مطالبات مردم را بدهیم. اگر مسئله یا مشکلی است، ظرفیت گفت‌وگو را داریم. اختلافات زیادی که نداریم. در بدترین شرایط چند درصد است.