احیا و راه‌اندازی مجدد پیست اسکی سهند و واگذاری به بخش خصوصی
احیا و راه‌اندازی مجدد پیست اسکی سهند و واگذاری به بخش خصوصی

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به ظرفیت‌ها و سابقه درخشان استان آذربایجان شرقی در عرصه ورزش، اظهار داشت: ورزش از زوایای مختلف کارکردهای مثبتی دارد و باید غفلت‌های گذشته در این حوزه را جبران کنیم.  وی با اشاره به تأثیرات […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به ظرفیت‌ها و سابقه درخشان استان آذربایجان شرقی در عرصه ورزش، اظهار داشت: ورزش از زوایای مختلف کارکردهای مثبتی دارد و باید غفلت‌های گذشته در این حوزه را جبران کنیم.

 وی با اشاره به تأثیرات ورزش در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی، گفت: توسعه با توجه به محوریت تبریز و آذربایجان شرقی در حوزه ارتباطات با کشورهای همسایه، توسعه روابط فرهنگی و ورزشی با این کشورها می‌تواند موجب پایداری مناسبات تجاری و اقتصادی شود.
 
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقلیمی و آب‌وهوایی استان برای توسعه ورزش اسکی، گفت: اسکی علاوه بر اینکه یک ورزش مفرح و پرطرفدار است، از نظر گردشگری نیز می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد.
 
وی با بیان اینکه باید از داشته‌ها و امکانات خود به بهترین شکل استفاده کنیم، افزود: ما در استان بخش خصوصی توانمندی داریم که می‌تواند در این حوزه سرمایه‌گذاری کند و مدیریت اجرایی استان نیز از هیچ کمکی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.
 
پورمحمدی با قدردانی از تلاش مسئولان امر برای احیا و راه‌اندازی مجدد پیست اسکی سهند، خواستار اهتمام جدی فدراسیون اسکی برای حل مشکلات حقوقی برای واگذاری این پیست به بخش خصوصی و همچنین تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت مجدد این پیست شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱