احیا  رصد خانه مراغه مطالبه اصلی و ملی از هیات دولت است
احیا  رصد خانه مراغه مطالبه اصلی و ملی از هیات دولت است

[ad_1] امام جمعه مراغه گفت : احیای رصدخانه تاریخی مراغه خواسته اصلی مردم این شهر و یک مطالبه ملی ازهیات دولت است . به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت اسلام والمسلیمن محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: این رصدخانه مراغه یک اثر تاریخی ارزشمند با شهرت جهانی به شدت نیازمند توجه، […]

[ad_1]


امام جمعه مراغه گفت : احیای رصدخانه تاریخی مراغه خواسته اصلی مردم این شهر و یک مطالبه ملی ازهیات دولت است .

به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت اسلام والمسلیمن محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: این رصدخانه مراغه یک اثر تاریخی ارزشمند با شهرت جهانی به شدت نیازمند توجه، احیا، مرمت و ایجاد امکانات رفاهی است.

وی با اشاره به سفر هیات وزیران به آذربایجان شرقی، خواستار عملی و عملیاتی شدن مصوبات هیات دولت به استان و شهرستان مراغه شد.

خطیب جمعه مراغه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام و سالروز قیام ۱۵ خرداد مردم قم افزود: عزت، استقلال و سربلندی مردم ایران اسلامی در دنیا از برکت قیام امام، خون شهدای ۱۵ خرداد و دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: همه ما مدیون امام و حرکت انقلاب و نفس قدسی ایشان در تاسیس انقلاب اسلامی هستیم.

امام جمعه مراغه، با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) افزود: قرار گرفتن حرم امام رضا ‌(ع)  و حضرت معصومه در ایران اسلامی از برکات خداوند برای مردم ایران است.

انتهای پیام/


[ad_2]