احداث ۴۰ پارک محله‌ای در تبریز  طی سال جاری
احداث ۴۰ پارک محله‌ای در تبریز  طی سال جاری
شهردار تبریز گفت: اعتبار ویژه‌ای برای تملک باغات تبریز در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی کردیم که ماحصل آن احداث ۴۰ پارک محله‌ای در سطح شهر تبریز است.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر با اعلام مطلب فوق افزود: شعار امسال شهرداری تبریز، توسعه فضای سبز پایدار است که در این راستا برنامه‌ریزی ما کاشت یک میلیون نهال تا پایان سال ۹۹ است.

او اولویت شورای شهر و شهرداری تبریز را در سال ۹۹ بحث‌های زیست محیطی عنوان کرد و اظهار داشت: سلامت شهروندان و بحث کاهش آلایندگی های شهری و زیست محیطی، اولویت ما در شهرداری تبریز است که مورد تأکید شورای شهر نیز قرار گرفته است.
ایرج شهین باهر احیای مجدد باغ‌شهر تبریز را جزو برنامه‌های شهرداری تبریز در سال ۹۹ معرفی کرده وافزود: با تملک باغ‌های قدیمی و افزایش سرانه درخت در سطح شهر، دوباره باغ‌شهر تبریز را احیا می‌کنیم و همانطور که گفتیم، تملک این باغات منجر به احداث ۴۰ پارک محله‌ای جدید در سطح شهر می‌شود.
او یادآور شد: ما ۲۳ پارک در سطح شهر تبریز افتتاح کردیم که ۷ پارک نیز آماده افتتاح بود، ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا، نتوانستیم به بهره‌برداری برسانیم و ان‌شاءالله در سال جدید به همراه دیگر پروژه‌ها افتتاح می‌کنیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: امسال در کنار پروژه‌های فضای سبز شهری، به عملیات پارک بزرگ تبریز که آرزوی دیرین شهروندان است، توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.