احداث پل عابر پیاده آخر خیابان شهید رجائی  با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال
احداث پل عابر پیاده آخر خیابان شهید رجائی  با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال

شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای مراحل پایانی پروژه احداث پل عابر پیاده آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند بیان داشت: با توجه به اجرای چندین پروژه انسان محور و ایجاد ایمنی در معابر سطح منطقه، یکی از این پروژه ها که […]



شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای مراحل پایانی پروژه احداث پل عابر پیاده آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند بیان داشت: با توجه به اجرای چندین پروژه انسان محور و ایجاد ایمنی در معابر سطح منطقه، یکی از این پروژه ها که بسیار اثر گذار بوده و می تواند باعث کاهش مخاطرات جانی و مالی گردد، پروژه پل عابر پیاده در یکی از پرتردد ترین بخشهای شمالی منطقه در مسیر آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) است که در دست اجرا منطقه بوده و با دقت و سرعت در حال انجام است.
وی گفت: نظر به اینکه اخیراً رمپ آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) به  بهره برداری رسید و طبیعتاً تردد در این مسیر تسریع و افزایش خواهد یافت و نیاز بود تا مسائل ایمنی و ترافیکی لحاظ گردد که با اجرای این پل این نیاز برآورده شد.
شهردار منطقه ۱ افزود: طول این پل عابر پیاده ۳۲ متر و ارتفاع از کف خیابان ۵/۵ متر و ارتفاع پل ۲ متر و عرض آن ۲/۲۰ متر است که با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال هم اکنون در ایستگاه آخر عملیاتی قرار داشته و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.