اجرای قوانین و مقررات منوط به رعایت احترام به مردم و حفظ کرامت انسانی است
اجرای قوانین و مقررات منوط به رعایت احترام به مردم و حفظ کرامت انسانی است

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان کوهرنگ اجرای قوانین و مقررات را منوط به رعایت احترام به مردم و حفظ کرامت انسانی آن‌ها دانست. رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علی رغم آن که دادگستری محل […]

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان کوهرنگ اجرای قوانین و مقررات را منوط به رعایت احترام به مردم و حفظ کرامت انسانی آن‌ها دانست.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علی رغم آن که دادگستری محل مراجعات مردم به هنگام مشکلات و گرفتاری هاست؛ اما پرسنل قضایی و اداری این مجموعه با تمام توان و به صورت شبانه روزی برای رسیدگی به مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی با تقدیر از خدمات قضات و کارمندان دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری خدمتگزاری به مردم را یکی از توفیقات بزرگ از منظر قرآن کریم دانست و گفت: رمز موفقیت در خدمتگزاری به مردم همکاری و تعامل است و همه مسئولان و خدمتگزاران باید برای پیشبرد سریعتر امور و اجرای دقیق برنامه‌ها به صورت مستمر و مداوم با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

وی با تأکید بر اینکه ایجاد رشد و توسعه در جامعه مستلزم اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات ورای عرف و رسومات قومی و قبیله‌ای است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی از نقاط سنت‌های اشتباه موجب می‌شود تا اجرای قانون به حاشیه رانده شده و مردم دچار ضرر و زیان‌های فراوانی شوند که حل این موضوع تنها با فرهنگ سازی و استفاده از پتانسیل‌های مردمی همچون شورا‌های حل اختلاف و ریش سفیدان و معتمدان محلی امکان پذیر است.

بهرامی در ادامه سخنان خود به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان کوهرنگ اشاره و اظهار کرد: با وجود کوهستانی بودن و فاصله نسبتا زیاد این شهرستان تا مرکز استان چهارمحال و بختیاری، حضور مردمی ساده دل و نیک اندیش در شهرستان کوهرنگ نقطه عطفی برای مسئولان این منطقه است تا با یاری همین مردم برای خدمتگزاری صادقانه و پیشبرد اهداف عالیه نظام گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در صلح و آرامش میان مردم را تعامل مسئولان قضایی با شورا‌های حل اختلاف و نظارت بر آن‌ها عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان از مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان کوهرنگ خواست تا مسئولان قضایی این شهرستان را برای اجرای عدالت و خدمتگزاری بیشتر یاری بخشند.

در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان فارسان، مهرداد خدابخشی به عنوان رئیس این دادگستری منصوب و از تلاش‌های رحمان مومنی تجلیل شد.

انتهای پیام/