اجرای عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر فتح آباد
اجرای عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر فتح آباد

به گزارش قلم پرس، حسین زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف حذف ناهمواری‌های معابر و تسهیل در تردد وسائط نقلیه شهروندان، عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر محله فتح آباد توسط معاونت خدمات شهری این منطقه در حال اجرا است. شهردار منطقه ۹ افزود: اکیپ‌های آسفالت منطقه با شناسائی معابری که آسفالت […]

به گزارش قلم پرس، حسین زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف حذف ناهمواری‌های معابر و تسهیل در تردد وسائط نقلیه شهروندان، عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر محله فتح آباد توسط معاونت خدمات شهری این منطقه در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۹ افزود: اکیپ‌های آسفالت منطقه با شناسائی معابری که آسفالت آنها دچار آسیب شده، اقدام به کاتر زنی، زیرسازی و لکه‌گیری این گذرها می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین پاکسازی معابر و گذرها، جمع‌آوری مرتب پسماندها از معابر صعب‌العبور، رسیدگی و اصلاح جوب‌های محله و … از اقدامات مستمر معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه در محله فتح آباد است.

اکیپ‌های عمرانی و خدماتی این شهرداری با تلاش‌های مضاعف خود در پی رفع مشکلات آسفالت معابر و مسیرهای سطح منطقه هستند که در چند روز اخیر بعد از کاتر زنی، عملیات لکه‌گیری، اصلاح و مرمت آسفالت در تعدادی از گذرهای شهرک خاوران اجرایی و همچنان ادامه دارد.