اجرای شستشوی مبلمان شهری در معابر شهرداری منطقه ۳ تبریز
اجرای شستشوی مبلمان شهری در معابر شهرداری منطقه ۳ تبریز

معاون خدمات شهری منطقه ۳ تبریز از تداوم ارتقای بهداشت محیط شهری با اجرای عملیات شستشوی مبلمان شهری در سطح معابر و محلات سطح حوزه منطقه ۳ خبر داد. به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این خبر گفت: در تداوم اجرای آیتم‌های طرح “اردیبهشت، بهار تبریز” و در راستای ارتقای حقوق شهروندی و همچنین […]



معاون خدمات شهری منطقه ۳ تبریز از تداوم ارتقای بهداشت محیط شهری با اجرای عملیات شستشوی مبلمان شهری در سطح معابر و محلات سطح حوزه منطقه ۳ خبر داد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این خبر گفت: در تداوم اجرای آیتم‌های طرح “اردیبهشت، بهار تبریز” و در راستای ارتقای حقوق شهروندی و همچنین زیبایی‌های بصری، این عملیات توسط اکیپ‌های تنظیف حوزه معاونت خدمات شهری و اجرائی در سطح منطقه انجام می‌شود.
وی افزود: اجرای طرح شستشوی جداول، نرده‌های ترافیکی و باکس‌های پسماند شهری و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس و تابلوهای ترافیکی با جدیت در معابر پرتردد انجام می‌شود.
وی با تأکید بر توزیع عادلانه این خدمات و اهمیت ارتقای بهداشت محیط شهری خاطرنشان کرد: اجرای این آیتم‌ها طبق برنامه زمان‌بندی شده در سطح همه معابر و محلات حوزه منطقه ۳ اجرا می‌شود.