اجرای بی‌وقفه طرح ضربتی نگهداشت شهری در سطح منطقه ۶
اجرای بی‌وقفه طرح ضربتی نگهداشت شهری در سطح منطقه ۶

در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به ویژه ساکنان غرب و شمالغرب تبریز، شهردار منطقه ۶ به اجرای کامل آیتم‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری در سطح معابر و محلات این منطقه برابر برنامه زمان‌بندی شده تأکید کرد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت ارتقای بهداشت محیط […]



در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به ویژه ساکنان غرب و شمالغرب تبریز، شهردار منطقه ۶ به اجرای کامل آیتم‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری در سطح معابر و محلات این منطقه برابر برنامه زمان‌بندی شده تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با تأکید بر اهمیت ارتقای بهداشت محیط شهری گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده و به منظور ارتقای حقوق شهروندی، اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری با ارائه گسترده خدمات محله ای، به همت عوامل اجرائی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه تداوم دارد.
وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح خدمات رسانی محله محور، تأمین رفاه و بهداشت محیط شهری، زیباسازی و حذف آلودگی بصری و تأمین رفاه و آسایش شهروندان به ویژه ساکنان غرب و شمالغرب تبریز است که در همین راستا و در هشتمین روز از این طرح در محدوده میدان راه آهن و مسیر خیابان ۲۲ بهمن حدفاصل میدان راه آهن به طرف تقاطع خطیب و کوی های اطراف انجام پذیرفت و آیتم های ابلاغی توسط نیروهای خدوم خدمات شهری اجرا شد.