اتوبوس شادی در محوطه ایستگاه راه آهن تبریز
اتوبوس شادی در محوطه ایستگاه راه آهن تبریز

با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی اجتماعی شهروندان‌ و مسافران نوروزی، اتوبوس شادی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع و شاد در محوطه ایستگاه راه آهن تبریز، عصر امروز از ساعت ۱۸ مستقر خواهد شد. به‌ گزارش شهریار، در تداوم ویژه برنامه‌های شهرداری منطقه ۶ تبریز در ایام عید نوروز و با مشارکت سازمان […]



با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی اجتماعی شهروندان‌ و مسافران نوروزی، اتوبوس شادی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع و شاد در محوطه ایستگاه راه آهن تبریز، عصر امروز از ساعت ۱۸ مستقر خواهد شد.

به‌ گزارش شهریار، در تداوم ویژه برنامه‌های شهرداری منطقه ۶ تبریز در ایام عید نوروز و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، از ساعت ۶ عصر امروز، اتوبوس شادی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع و شاد در محلات با حضور هنرمندان مطرح استانی برای افزایش روحیه نشاط و شادابی اجتماعی شهروندان‌ و مسافران نوروزی در محوطه ایستگاه راه آهن تبریز، مستقر خواهد شد.
گفتنی است اجرای استندآپ کمدی، موسیقی زنده عاشیقلار، موسیقی سنتی محلی و اجرای حرکات موزون سنتی و آئینی، گروه تواشیح و آیتم کودک و نوجوان، از جمله برنامه‌های اتوبوس شادی است.