اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس‌آباد
اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس‌آباد

[ad_1] شهردار منطقه ۲ تبریز از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای انجام آسفالت‌ریزی اساسی در این محلات خبر داد. به گزارش قلم پرس، موسی علی پور با همراهی معاونان و مدیران این منطقه در بازدید از فعالیت‌های عمرانی سطح حوزه، از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۲ تبریز از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای انجام آسفالت‌ریزی اساسی در این محلات خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی علی پور با همراهی معاونان و مدیران این منطقه در بازدید از فعالیت‌های عمرانی سطح حوزه، از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای انجام آسفالت‌ریزی اساسی این محلات خبر داد.
وی گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز در تداوم عملیات روان‌سازی عبور و مرور شهری و ادامه عملیات آسفالت‌ریزی معابر، برای کوی نسیم از حدود ۸۰ تن آسفالت استفاده می‌کند که مقدمات آسفالت‌ریزی این محله، فراهم آمده است.
شهردار منطقه ۲ تبریز افزود: همچنین در تلاشی مشابه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه، زیرسازی کوی بشارت شمس آباد نیز به اتمام رسیده و برای آسفالت‌ریزی این محله از حدود ۶۰ تن آسفالت استفاده می‌شود.
علی پور آسفالت‌ریزی مسیرهای اصلی شهرک یاغچیان و کوی شمس آباد را از سایر فعالیت‌هایی برشمرد که در حال انجام است.

[ad_2]