ابلاغ انتقال قطعی حساب‌های مالیاتی مجتمع مس سونگون به آذربایجان شرقی
ابلاغ انتقال قطعی حساب‌های مالیاتی مجتمع مس سونگون به آذربایجان شرقی

[ad_1] ابلاغ انتقال قطعی حساب‌های مالیاتی مجتمع مس سونگون به آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از ابلاغ انتقال قطعی حساب‌های مالیاتی مجتمع مس سونگون به استان خبر داد و گفت: با این ابلاغ، سهم مالیات و عوارض این مجتمع به استان منتقل می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در حاشیه جلسه […]

[ad_1]

ابلاغ انتقال قطعی حساب‌های مالیاتی مجتمع مس سونگون به آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی از ابلاغ انتقال قطعی حساب‌های مالیاتی مجتمع مس سونگون به استان خبر داد و گفت: با این ابلاغ، سهم مالیات و عوارض این مجتمع به استان منتقل می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: با انتقال حساب‌های مالیاتی مس سونگون، میزان درآمدهای مالیاتی استان ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی گفت: این امر بعد از پیگیری‌های فراوان محقق شده و مصوبه مربوط به آن این هفته به استان ابلاغ شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از پیگیری برای انتقال حساب‌های بانکی مس سونگون به بانک‌های استان خبر داد و گفت: در صورت انتقال این حساب‌ها، منابع قابل توجهی به بانک‌های استان تزریق می‌شود که می‌تواند در ارائه تسهیلات به بخش تولید موثر باشد.

انتقال حساب‌های مالیاتی و بانکی مس سونگون برای بهره‌مندی بیشتر استان از منابع مالی، از اولویت‌های مدیریت استان در دولت سیزدهم بود که در سفر استانی رئیس جمهور نیز به تصویب رسید.

پایان پیام/


[ad_2]