آماده‌سازی پارک‌ها، اصلی‌ترین هدف طرح 'اردیبهشت، بهار تبریز"
آماده‌سازی پارک‌ها، اصلی‌ترین هدف طرح 'اردیبهشت، بهار تبریز"

[ad_1] مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، اصلی ترین هدف از اجرای طرح “اردیبهشت، بهار تبریز” را، آماده سازی پارک‌ها برای استفاده بهتر شهروندان در این مکان‌ها عنوان کرد. به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با تشریح وضعیت پارک‌ها در سطح شهر تبریز گفت: نزدیک به ۲۰۰ پارک محله‌ای و شهری در سطح شهر […]

[ad_1]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، اصلی ترین هدف از اجرای طرح “اردیبهشت، بهار تبریز” را، آماده سازی پارک‌ها برای استفاده بهتر شهروندان در این مکان‌ها عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با تشریح وضعیت پارک‌ها در سطح شهر تبریز گفت: نزدیک به ۲۰۰ پارک محله‌ای و شهری در سطح شهر تبریز وجود دارد که با توجه به در پیش بودن فصل گرما و تعطیلات تابستانی، مورد استقبال شهروندان عزیز قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: بر این اساس، هنگام تدوین آیتم‌های مربوط به طرح “اردیبهشت، بهار تبریز” به این امر مهم توجه ویژه‌ای شده است تا فضاها و امکانات موجود در این پارک‌ها بهسازی شده و به بهترین نحو در خدمت شهروندان قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار کرد: از سویی دیگر، هدف اصلی و اساسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز در سال جاری، بر محور کیفی‌سازی فضای سبز تبریز تدوین شده و این امر در بخش‌های اجرای طرح اردیبهشت، بهار تبریز هم نمود ویژه پیدا کرده است.
امجدی اظهار امیدواری کرد این تلاش‌ها، فضای سبز تبریز را در حد قابل قبولی ارتقا دهد.

[ad_2]