آماده‌سازی محدوده مرکزی شهر برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور
آماده‌سازی محدوده مرکزی شهر برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور

شهردار منطقه ۸ تبریز از آماده‌سازی محدوده مرکزی شهر برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور در سفر استانی به آذربایجان شرقی و تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، رضا جان‌فشان نوبری اظهار کرد: در آستانه سف آیت الله ابراهیم رئیسی به تبریز، عوامل شهرداری منطقه ۸ از روزهای گذشته اقدام به تنظیف، شستشو، پاکسازی منطقه تاریخی […]



شهردار منطقه ۸ تبریز از آماده‌سازی محدوده مرکزی شهر برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور در سفر استانی به آذربایجان شرقی و تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، رضا جان‌فشان نوبری اظهار کرد: در آستانه سف آیت الله ابراهیم رئیسی به تبریز، عوامل شهرداری منطقه ۸ از روزهای گذشته اقدام به تنظیف، شستشو، پاکسازی منطقه تاریخی فرهنگی تبریز کرده و محدوده مرکزی شهر را آماده استقبال شایسته از رئیس جمهور کشورمان کردند.
جان فشان افزود: در این عملیات، عوامل خدمات شهری منطقه ۸ اقدامات متعددی از جمله تنظیف، شستشو، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، حذف زواید بصری، نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی در معابر سطح حوزه  در راستای آماده‌سازی محدوده مرکزی شهر برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور محترم، اجرایی شده و طی روزهای آتی نیز تداوم خواهد یافت.