آغاز عملیات اجرایی شهرک افزودنی‌های غذایی، دارویی و کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی
آغاز عملیات اجرایی شهرک افزودنی‌های غذایی، دارویی و کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی
در جریان سفر یک روزه وزیر جهادکشاورزی به استان آذربایجان شرقی، عملیات اجرایی ساخت پروژه شهرک افزودنی‌های غذایی، دارویی و کشاورزی وطن در شهرستان هشترود آغاز شد.

به گزارش قلم پرس از هشترود، در جریان سفر یک روزه سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی به استان آذربایجان شرقی عملیات اجرایی ساخت پروژه شهرک افزودنی‌های غذایی، دارویی و کشاورزی وطن در شهرستان هشترود آغاز شد.

مجموعه سرمایه‌گذاری وطن در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد که در حوزه صنایع غذایی، شیرینی و شکلات با نام شرکت شیرین وطن شناخته می شود.

این مجموعه به عنوان یک شرکت پیشرو در صنایع غذایی کشور، با بسترسازی و ایجاد خطوط تولید مدرن و به روز از حیث ماشین‌آلات و بکارگیری نیروی انسانی مجرب و توانمند، بازارهای مختلف داخلی و خارجی را در اختیار گرفته و چندین سال متوالی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس صادر کننده نمونه شده است.

مجموعه سرمایه‌گذاری وطن در حوزه‌های صنایع ریلی، خدمات ریلی، ایجاد مینی پالایشگاه، ایجاد نیروگاه، ساخت گلخانه‌های مدرن، اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از رشته‌های معدنی فعالیت دارد.

شهرک افزودنی‌های غذایی، دارویی و کشاورزی وطن که در سفر امروز وزیر جهادکشاورزی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مردم و رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی کلنگ‌زنی آن انجام شد‎، شامل پروژه‌های مختلفی است که از جمله این پروژه‌‌های می‌توان به تولید ژلاتین‌های دارویی و غذایی، تولید انواع روغن با ایجاد یکی از بزرگترین کارخانه‌های روغن‌کشی با تکنولوژی جدید مکانیکال، تولید گلیسیرین با ایجاد کارخانه‌ای با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال، تولید انواع نهاده‌های دامی، راه اندازی کارخانه تولید انواع کره به عنوان جانشین کاکائو و چندین پروژه دیگر اشاره کرد.

در سفر ساداتی‌نژاد به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارت جهادکشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی او را همراهی کردند.

شهرستان هشترود در جنوب شرق تبریز واقع شده و یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در استان آذربایجان شرقی است که سالانه ۳۱۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در آن تولید می‌شود.

بازدید ساداتی‌نژاد از شرکت پرشین نوش در شهرستان بستان‌آباد
وزیر جهادکشاورزی در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی از شرکت پرشین نوش در شهرستان بستان‌آباد بازدید کرد.

شرکت پرشین نوش در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع در کیلومتر ۲۰ جاده تبریز – بستان‌آباد واقع شده، ظرفیت سالانه شرکت پرشین‌نوش ۱۰ هزار تن و فرآوری میوه و کنسانتره از تولیدات این شرکت است. این شرکت توانسته برای ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی کند. مستحدثات این شرکت، ده هزار متر مربع سالن و میزان سرمایه‌گذاری این شرکت نیز ۶۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/