آغاز ساماندهی حاشیه‌نشینی تبریز، احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان
آغاز ساماندهی حاشیه‌نشینی تبریز، احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرک جوانان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،، سامان احمدزاده امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان اظهار کرد: پروژه مسکونی شهرک جوانان در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه […]



معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرک جوانان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،، سامان احمدزاده امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان اظهار کرد: پروژه مسکونی شهرک جوانان در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه مسکن ارزان و ایمن همچنین ساماندهی بافت‌های پرخطر و حاشیه‌نشین شهر تبریز توسط شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اتمام فازهای مطالعاتی پروژه مسکونی شهرک جوانان افزود: فازهای مطالعاتی این پروژه  همچنین اخذ مجوزهایی از اداره راه و شهرسازی سخت و زمانبر بود که با اتمام آن امروز شاهد آغاز عملیات خاکبرداری در این پروژه هستیم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: تلاش داریم با بهره‌مندی از توان تخصصی مجموعه شهرداری تبریز و شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان و مطابق زمانبندی انجام یافته، در اسرع وقت نسبت به تکمیل  و تحویل این پروژه اقدام کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در ارائه زیرساخت‌های شهری نیز گفت: پروژه شهرک جوانان به عنوان پروژه‌ای ملی نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در ارائه زیرساخت‌های شهری در تأمین منابع و نیرورسانی آب و برق و گاز است.

احمدزاده یادآور شد: پروژه احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در قالب شهرک جوانان با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار یکی از تکالیف بودجه‌ای شهرداری تبریز در سال‌جاری و در حوزه عمرانی است.

شهرداری تبریز در حوزه بازآفرینی شهری و ساماندهی بافت‌های ناکارآمد و حاشیه‌نشین شهر، چندین پروژه مهم تحت عنوان قرارگاه مسکن در نقاط مختلف شهر در دست اجرا دارد که از آن جمله می‌توان به پروژه صدرای اندیشه، بازآفرینی اسدگلی و چندین پروژه ۱۰۰ واحدی دیگر در مناطق مختلف اشاره کرد.

پایان پیام/س