آغاز تغییرات مدیریتی در بخش‌های مختلف ستادی و استانی برنامه و بودجه
آغاز تغییرات مدیریتی در بخش‌های مختلف ستادی و استانی برنامه و بودجه

رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:همزمان با استقرار تیم مدیریتی دکتر منظور، تغییرات مدیریتی در بخش‌‍‌های مختلف ستادی و استان‌ها شروع شده و این ذات کار و نشان‌دهنده پویایی نظام اداری است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سعید توتونچی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و […]



رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:همزمان با استقرار تیم مدیریتی دکتر منظور، تغییرات مدیریتی در بخش‌‍‌های مختلف ستادی و استان‌ها شروع شده و این ذات کار و نشان‌دهنده پویایی نظام اداری است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سعید توتونچی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: همزمان با استقرار تیم مدیریتی دکتر منظور، تغییرات مدیریتی در بخش‌‍‌های مختلف ستادی و استان‌ها شروع شده و این ذات کار و نشان‌دهنده پویایی نظام اداری است.

وی، محمد فرشکاران، رئیس پیشین سازمان را مدیری توانمند دانست که از استان شناخت کامل داشته و در چارچوب سیاستگذاری‌های تعیین شده کشور برنامه‌های سازمان را پیش می‌برد و ابراز امیدواری کرد در موقعیت جدید هم پایبند کار حرفه‌ای و تخصصی خود باشد.

توتونچی با اشاره به فراهم شدن مقدمات تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور، ادامه داد: لازم است ریاست جدید سازمان و همه همکاران برای پیشبرد برنامه‌ها و امور سازمان با انرژی بیشتر تلاش کرده و موضوعات مختلف را به سرانجام برسانند.

رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه به نظر می‌رسد سازمانهای مدیریت و برنامه‌ریزی به مرور زمان از نقش و قالب اصلی و واقعی خود خارج شده و تبدیل به مقسم بودجه شده‌اند، بر ضرورت ایفای نقش محوری سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی در مدیریت، سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان تاکید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س