آغاز اجرای عملیات آسفالت‌ریزی اساسی مسیرهای BRT در حوزه منطقه ۶
آغاز اجرای عملیات آسفالت‌ریزی اساسی مسیرهای BRT در حوزه منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ تبریز، از آغاز اجرای عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی اساسی مسیرهای اتوبوس‌های تندرو، حد فاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد (نصف راه) با فعالیت همزمان دو اکیپ مجزا خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر و تاکید بر اهمیت بهسازی معابر غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: با […]



شهردار منطقه ۶ تبریز، از آغاز اجرای عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی اساسی مسیرهای اتوبوس‌های تندرو، حد فاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد (نصف راه) با فعالیت همزمان دو اکیپ مجزا خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر و تاکید بر اهمیت بهسازی معابر غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: با هدف تامین امنیت جانی و مالی و رفاه حال شهروندان و به منظور تسهیل در تردد اتوبوس‌های تندرو، ساماندهی مسیر BRT حد فاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد (نصف راه) به مسافت ۱۸۰۰ متر طولی، در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۶ افزود: با توجه به واقع شدن مبادی ورودی و خروجی اتوبوس‌های تندرو در حوزه این منطقه و همچنین حجم بالای تردد مسافرین درون شهری، عملیات آسفالت‌ریزی اساسی مسیر BRT حد فاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد (نصف راه) با دو اکیپ مجزا به صورت همزمان توسط عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۶، از امروز آغاز شده است.