آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح حوزه
آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح حوزه

[ad_1] شهردار منطقه ۷ تبریز از انجام عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری با توزیع ۴۰ تن آسفالت خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: طی هفته گذشته اکیپ های خدمات شهری و اجرایی منطقه نسبت به زیرسازی، آسفالت ریزی و ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اقدام کرده […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۷ تبریز از انجام عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری با توزیع ۴۰ تن آسفالت خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: طی هفته گذشته اکیپ های خدمات شهری و اجرایی منطقه نسبت به زیرسازی، آسفالت ریزی و ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اقدام کرده و طی آن ۴۰ تن آسفالت توزیع شد.
وی آسفالت توزیع شده را در مسیرهای خیابان های شهید قوام، لاله، جلالیه، هشت متری نوروزی، تقاطع رسالت، کوی شهید صمدی، کوی توحید، خیابان منتهی به بوستان قرآن و کوجوار عنوان کرد که توسط کارگاه امانی خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه انجام شده است.
سلیمی خاطرنشان کرد: رسیدگی به آسفالت معابر از مطالبات همیشگی و به حق شهروندان بوده، چراکه کم شدن کیفیت آسفالت معابر علاوه بر اینکه زیبایی و منظر شهری را تحت تأثیر می گذارد، عبور و مرور را نیز مختل می کند که در این راستا همه معابر اصلی و فرعی سطح حوزه بر اساس اولویت در دست اقدام برای اصلاح و ترمیم توسط معاونت خدمات شهری قرار می گیرند.

[ad_2]