آذربایجان‌شرقی به عنوان برترین ستاد استانی دست یافت
آذربایجان‌شرقی به عنوان برترین ستاد استانی دست یافت
استان آذربایجان‌شرقی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور توانست در پایان این دوره از مسابقات توانست عنوان برترین ستاد استانی را نصیب خود کند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌ها، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در آیین اختتامیه استان آذربایجان‌شرقی توانست به عنوان ستاد استانی برتر سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور دست یابد و لوح سپاس این عنوان برتر را حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد المپیاد کشور دریافت کرد.

در المپیاد این دوره ۹۴۳۰ ورزشکار پسر و ۵۴۷۰ ورزشکار دختر در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال شرکت کردند که در مجموع ۱۴۹۰۰ نفر ورزشکار در این رویداد حضور داشت و در مجموع کل ۱۷۱۸۰ نفر ورزشکار، مربی و سرپرست حضور داشتند که رقم قابل توجهی است.

حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، جواد امان‌زاده معاون ورزشی و لیلا جاویدان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در آیین اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور از استان حضور داشتند.

انتهای پیام/