آخرین وضعیت و اخبار از رائفی پور در عربستان
آخرین وضعیت و اخبار از رائفی پور در عربستان

عضو کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد: استاد رائفی پور بازداشت نیست هم اکنون در کنسولگری ایران هستند و وزارت امور خارجه پیگیر حل مشکل خروج از عربستان می باشند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی علیزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم مراغه در توئیتی دقایقی پیش نوشت: استاد رائفی پور بازداشت نیست هم اکنون در کنسولگری ایران […]



عضو کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد: استاد رائفی پور بازداشت نیست هم اکنون در کنسولگری ایران هستند و وزارت امور خارجه پیگیر حل مشکل خروج از عربستان می باشند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی علیزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم مراغه در توئیتی دقایقی پیش نوشت: استاد رائفی پور بازداشت نیست هم اکنون در کنسولگری ایران هستند و وزارت امور خارجه پیگیر حل مشکل خروج از عربستان می باشند انشا الله به زودی مشکل برطرف و وی به کشور باز خواهند گشت.

ولایحزنک قولهم ان العزه الله جمیعا هو السمیع العظیم.

 

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این  درباره برخی اخبار منتشر شده در خصوص وضعیت علی‌اکبر رائفی‌پور در عربستان سعودی و برخی گمانه‌زنی‌ها در این ارتباط، گفته بود: وی به عنوان یک شهروند حج‌گزار ایرانی در پایان مناسک حج و به هنگام خروج از فرودگاه جده به دلیلی که هنوز برای ما به درستی مشخص نشده است، با مشکل خروج مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و سفارت ایران در ریاض بلافاصله در تماس و گفت‌وگو با مقامات و بخش‌های ذی‌ربط دولت عربستان، موضوع را پیگیری و اقدامات حمایتی خود را به منظور رفع مشکل انجام دادند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی‌پور، افزود: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی به طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش‌آمده و بازگشت وی به کشور است.

در پی انتشار اخباری مبنی بر ممنوع الخروج شدن «علی‌اکبر رائفی‌پور» از عربستان سعودی که به منظور انجام مراسم حج تمتع در این کشور حضور داشت، جمعی از کاربران فارس من با تشکیل کمپینی از مسؤولان  ذیربط خواستند که با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و او را هر چه سریع‌تر به کشور بازگردانند.

در این کمپین آمده است: از مسؤولان امر می‌خواهیم با جدیت این موضوع را پیگیری کنند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی، نه‌ تنها در مورد ایشان بلکه هیچ یک از ایرانیان، نباشیم.

پایان پیام/