آتش سوزی در بازار تبریز /   آتش سوزی مهار و تحت کنترل قرار گرفته
آتش سوزی در بازار تبریز /   آتش سوزی مهار و تحت کنترل قرار گرفته
سرای ایکی قاپی بازار تبریز ساعاتی پیش دچار حریق شده و همچنان آتش نشانان مشغول عملیات اطفاء حریق هستند.

سرای ایکی قاپی بازار تبریز از ساعت ۲۳:۱۰  دچار حریق شده و همچنان آتش نشانان مشغول عملیات اطفاء حریق هستند.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور  در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر آتش نشان و ۴ نفر دیگر از مالکان مغازه ها بوده اند، و د محل تحت مداوا قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر هستند و  با توجه به باریک بودن عرض معابر بازار تیم های پیاده اورژانس در محل حادثه حضور دارند.

 

ساعت ۲:۵۳ دقیقه : سرهنگ شعفی ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت:  با تلاش ماموران آتش نشانی و نیروهای امدادی , نظامی و انتظامی استان آتش سوزی بازار تبریز مهار شده و تحت کنترل قرار گرفته است. آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

ساعت ۲:۵۳ دقیقه : تعداد مصدومان آتش سوزی بازار تبریز به ۱۶ نفر رسید

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی، گفت: تعداد مصدومان آتش سوزی تا ساعت ۲:۴۰ بامداد که نیروهای اورژانس تحت اقدامات درمانی قرار دادند ۱۶ نفر گزارش شده است که از این تعداد ۲ نفر به بیمارستان و بقیه در محل تحت مداوا قرار گرفتند.

ساعت ۲:۵۱ دقیقه : شهردار تبریز:  آتش سوزی بازار تبریز مهار شد

ساعت ۲:۲۴ دقیقه : استاندار آذربایجان شرقی ضمن تشکر از نیروهی امدادی گفت: تمام نیروهای امدادی از جمله آتش نشانان و اوژانس ارتش و سپاه با تمام مکانات پای کا هستند و آتش سوزی تا حدودی مهار شده و ان شاالله تا ساعتی دیگر به طور کامل مهار خواهد شد، به دلیل وجود مود آرایشی و سنتی بودن بازار مشکلی ایجاد کرده بود .

ساعت ۲:۲۱ دقیقه :  آتش سوزی مهار و تحت کنترل قرار گرفته و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند

ساعت ۲:۱۹ دقیقه : سرهنگ میرزا خوانی ،سرپرست راهور استان آذربایجان شرقی، گفت: درپی آتش سوزی در بازار تبریز با حضور کلیه نیروهای امدادی و آتش نشانی ، آتش در حال مهار بوده وآتش نشانان توانسته اند به قسمتی از آتش سوزی نفوذ کرده و آن را مهار کنند

وی ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم جهت تسریع در عملیات اطفای حریق آتش از پارک خودرو در ورودی های خیابان دارایی و اطراف بازار خوداری کرده و از تجمع در محدوده بازار پرهیز نمایند.

ساعت ۲:۱۶ دقیقه: حریق در ضلع شرقی سرای دودری ها اطفاء شد

– تخریب بخشی از سقف تاریخی بازار تبریز جهت خارج شدن دود ناشی از آتش سوزی

عملیات ادامه دارد.

– فرمانده انتظامی استان با بکارگیری کلیه نیروهای انتظامی و مجموعه یگان ویژه با هدایت عملیات سدار عبدی فرمانده انتظامی استان وسردار محمدی جانشین انتظامی استان ضمن کمک رسانی به نیروهای امدادی جهت اطفاء حریق در بازار تبریز، امنیت بازار تامین می کنند.

-حضور میدانی دکتر پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در بازار تبریز و نظارت بر عملیات اطفاء حریق در بازار تبریز توسط نیروهای آتش نشانی و امدادی ،نیروهای نظامی و انتظامی

-حضور نیروهای ارتشی برای کمک رسانی در عملیات اطفاء حریق

سرهنگ شعفی ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: درپی آتش سوزی در بازار تبریز با حضور کلیه نیروهای امدادی و آتش نشانی ، آتش در حال مهار بوده وآتش نشانان توانسته اند به قسمتی از آتش سوزی نفوذ کرده و آن را مهار کنند

وی ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم جهت تسریع در عملیات اطفای حریق آتش از پارک خودرو در ورودی های خیابان دارایی و اطراف بازار خوداری کرده و از تجمع در محدوده بازار پرهیز نمایند.

 

 

حضور سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان و سردار محمدی جانشین انتظامی استان جهت هدایت عملیات و امداد رسانی نیروهای انتظامی برای مهار آتش در بازار تبریز

 

 

استاندار آذربایجان شرقی پس از حضور در محل آتش سوزی جلسه ستاد بحران را تشکیل داده و بر اطفا حریق و امداد نظارت می کند

حضور استاندار آذربایجان شرقی در محل اتش سوزی بازار تبریز و نظارت بر عملیات اطفا حریق