آبی برای تراکتور گرم نشد
آبی برای تراکتور گرم نشد

از رای کمیته انضباطی فوتبال در مورد تیم سپاهان، آبی برای تیم تراکتور گرم نشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور نسبت به عدم رعایت سقف قرارداد توسط باشگاه سپاهان شکایتی به فدراسیون فوتبال کرده و خواستار بررسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به قراردادهای این باشگاه شده بودند. کمیته […]



از رای کمیته انضباطی فوتبال در مورد تیم سپاهان، آبی برای تیم تراکتور گرم نشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور نسبت به عدم رعایت سقف قرارداد توسط باشگاه سپاهان شکایتی به فدراسیون فوتبال کرده و خواستار بررسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به قراردادهای این باشگاه شده بودند.

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره باشگاه سپاهان صادر کرد و این باشگاه محکوم به پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال جریمه و ۴ امتیاز از امتیازات کسب کرده این تیم کسر شد.

همچنین با رای کمیته انضباطی باشگاه سپاهان تا اصلاح قرارداد سید پیام نیازمند‌، هادی محمدی‌، رضا شکاری‌، رضا اسدی‌، کاوه رضایی و احسان پهلوان حق استفاده از این بازیکنان در ترکیب را ندارد.

تراکتور هیچ انتفاعی از این رای کمیته انضباطی نبرد

تراکتور در هفته نخست به مصاف تیم سپاهان رفته بود و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سپاهان شده بود. با توجه به اینکه سپاهانی‌ها هر ۴ بازی خود را برده و ۱۲ امتیاز کسب کرده بودند. با کسر چهار امتیاز، پیروزی‌های ۳ امتیازی سپاهان به ۲ امتیاز کاهش یافت. یعنی سپاهان از بازی مقابل تراکتور ۲ امتیاز کسب کرده و به حال تراکتور هیچ فرقی نکرد.

با کسر ۴ امتیاز، تیم‌های پرسپولیس و استقلال که در تعقیب سپاهان بودند به رده اول و دوم صعود کردند؛ اما تراکتور همچنان در مکان ششم جدول قرار گرفت.

۶ بازیکن سپاهان تا اصلاح قرارداد حق بازی برای سپاهان ندارند و این بند هم به سود تیم‌هایی است که بازی‌شان با سپاهان باقی مانده است نه تراکتوری که در هفته نخست برابر سپاهان با تمامی بازیکنانش مغلوب شده بود.

در واقع تیم تراکتور به عنوان یکی از شاکی‌های این پرونده، هیچ نفعی از این رای نبرده و در واقع آبی برای تراکتور گرم نشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷