نتایج قطعی انتخابات مجلس در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر / راهیابی دو کاندیدا به مجلس در دور اول
نتایج قطعی انتخابات مجلس در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر / راهیابی دو کاندیدا به مجلس در دور اول

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش نتایج قطعی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را اعلام کرد. دکتر سعید شبستری گفت: در این حوزه انتخابیه جمع آرای ماخوذه ۷۶۰ هزار و ۵۲ رای و آرای صحیح ۷۲۱ هزار و ۱۳۳ رای بوده است. وی افزود: بر […]

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش نتایج قطعی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را اعلام کرد.

دکتر سعید شبستری گفت: در این حوزه انتخابیه جمع آرای ماخوذه ۷۶۰ هزار و ۵۲ رای و آرای صحیح ۷۲۱ هزار و ۱۳۳ رای بوده است.

وی افزود: بر اساس شمارش آرا، آقایان مسعود پزشکیان با ۲۶۱ هزار و ۶۰۵ رای و احمد علیرضابیگی با ۲۳۵ هزار و ۳۱۴ رای حایز اکثریت آرا شده و در دور اول به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

شبستری خاطرنشان کرد: هشت نفر از کاندیداها نیز در دور دوم رقابت خواهند کرد تا تکلیف چهار کرسی باقی‌مانده این حوزه در این دور مشخص شود.

به گفته وی، آقایان و خانم‌ها: محمدحسین فرهنگی با ۱۴۳ هزار و ۳۷۹ رای، زهرا ساعی با ۱۱۴ هزار و ۳۸۴ رای، علیرضا منادی با ۱۱۳ هزار و ۷۴۸ رای، محمداسماعیل سعیدی با ۱۰۵ هزار و ۳۲۹ رای، میرعلی‌اصغر الموسوی با ۱۰۲ هزار و ۲۵۵ رای، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با ۹۸ هزار و ۵۶۲ رای، شهاب‌الدین بیمقدار با ۹۶ هزار و ۲۸۱ رای و عباس عباس‌زاده با ۸۸ هزار و ۸۵۵ رای به دور دوم راه یافتند.