خدمات‌دهی آنلاین درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز/ صدور ۲۴ ساعته نوبت ویزیت
خدمات‌دهی آنلاین درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز/ صدور ۲۴ ساعته نوبت ویزیت

خدمات‌دهی آنلاین درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز/ صدور ۲۴ ساعته نوبت ویزیت درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات درمانی و کاهش مراجعات حضوری، خدمات نوبت‌دهی آنلاین را به‌صورت ۲۴ ساعته راه‌اندازی کرد. به گزارش قلم پرس، درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و […]




خدمات‌دهی آنلاین درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز/ صدور ۲۴ ساعته نوبت ویزیت

درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات درمانی و کاهش مراجعات حضوری، خدمات نوبت‌دهی آنلاین را به‌صورت ۲۴ ساعته راه‌اندازی کرد.

به گزارش قلم پرس، درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و در راستای سیاست‌های مدیریت شهری برای ارائه خدمات غیرحضوری، سیستم نوبت‌دهی آنلاین خود را فعال کرده است.

این اقدام که با تأکید شهردار تبریز و با هدف کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و تسریع در ارائه خدمات درمانی انجام شده، امکان دریافت نوبت از پزشکان را حتی در روزهای تعطیل فراهم می‌کند.

شهروندان می‌توانند از هر نقطه‌ای با استفاده از تلفن همراه و تنها از طریق یک دستورالعمل ساده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوبت ویزیت خود را دریافت کنند. خدمات آنلاین این درمانگاه بدون محدودیت زمانی و به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس است.

این اقدام درمانگاه با رویکرد کاهش هزینه‌های مراجعه حضوری شهروندان و تسهیل دسترسی به خدمات درمانی اجرا شده است.

همچنین از دیگر اهداف این طرح می‌توان به مدیریت پایدار ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا، و بهبود کیفیت ارائه خدمات اشاره کرد.

 این خدمات علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، راهکاری مؤثر برای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات سریع و جامع به شهروندان محسوب می‌شود.

درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز با این حرکت، نشان داده است که با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین و مدیریت صحیح می‌توان ضمن بهبود خدمات، به کاهش مشکلات شهری و ارتقای سطح رفاه شهروندان کمک کرد.

.