اسباب‌بازی‌های اصیل ایرانی معرفی شدند
اسباب‌بازی‌های اصیل ایرانی معرفی شدند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با جشن‌های اسباب‌بازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اسباب‌بازی‌های اصیل ایرانی به کودکان و نوجوانان معرفی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اعلام این […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با جشن‌های اسباب‌بازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اسباب‌بازی‌های اصیل ایرانی به کودکان و نوجوانان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر افزود: جشن‌های اسباب‌بازی روزهای شاد کودکانی را شاهد بود که با بازی‌های گروهی طعم باهم خندیدن را تجربه می‌کردند.
وی ادامه داد: کودکانی که شاید در خانه تلی از اسباب‌بازی‌های رنگارنگ را در انبار کرده‌اند ولی فرصت تجربه بازی با هم‌سالان خود را کمتر بدست‌ می‌آوردند.
یوسف زاده با بیان اینکه جشن فوق این فرصت را برای کودکان و نوجوان عضو خود فراهم کرد تا درکنار هم بازی کردن و با هم شاد بودن را تجربه کنند، اظهار داشت: جشن‌های اسباب‌بازی با توجه بر برگزاری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی فرصتی را فراهم کرد تا مربیان از تاثیر اسباب‌بازی‌های بعضاً مخرب خارجی برای کودکان و نوجوانان سخن بگویند و ویژگی‌های اسباب‌بازی‌های اصیل و بازی‌های گروهی را که با حداقل امکانات قابل اجرا هستند، به آنها معرفی کنند.
وی با بیان اینکه خاله بازی، وسطی، طناب کشی و نقاشی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان می باشد، گفت: این اسباب بازی ها بخشی از برنامه روزانه مراکز کانون شد چرا که حضور عروسک‌های نمایشی بر تخیل اعضا دامن می زند و فضا را برای اجرای نمایش خلاق آماده می کند.
وی گفت: در این میان بعضی از اعضا برای اسباب‌بازی‌های دلخواه خود نامه نوشتند و و حرف دلشان را به آنها گفتند.
یوسف زاده تصریح کرد: این برنامه دست‌مایه‌ای شد برای درمیان گذاشتن پاره‌ای از نکات تربیتی به کودکان و نوجوانانی که تجارب جدیدی در بازی با اسباب‌بازی و بازی‌های گروهی کسب کرده بودند.