۳۸ واحد متخلف ارائه قلیان در تبریز پلمب شدند
۳۸ واحد متخلف ارائه قلیان در تبریز پلمب شدند

خبرگزاری میزان – بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت جزو اولویت‌ها بوده و دراین‌رابطه با کسی تعارف نداریم و با هرگونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد. وی افزود: با وجود مصوبات ستاد […]

خبرگزاری میزان – بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت جزو اولویت‌ها بوده و دراین‌رابطه با کسی تعارف نداریم و با هرگونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: با وجود مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مبنی‌بر پیشگیری از تجمع و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا، برخی واحد‌های صنفی علی‌الخصوص ارائه‌دهنده قلیان در تبریز فعالیت می‌کنند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به این موضوع در این استان با تشکیل گشت تلفیقی متشکل از نماینده دادستان، اتاق اصناف، بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن واحد‌های متخلف عرضه‌کننده قلیان شناسایی و برخورد شد.

وی با تأکید بر تشدید برخورد با واحد‌های متخلف، خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۳ واحد ارائه‌دهنده قلیان در تبریز توسط گشت تلفیقی بازدید شده که از این تعداد، ۳۸ واحد متخلف پلمب شده است.

انتهای پیام/