۳۱۸ فقره بازدید از واحد‌های تولیدی توسط دستگاه قضایی خراسان شمالی در جهت رفع موانع تولید
۳۱۸ فقره بازدید از واحد‌های تولیدی توسط دستگاه قضایی خراسان شمالی در جهت رفع موانع تولید

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در جریان بازدید از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شیروان و نیز دادگاه عمومی بخش سرحد و قوشخانه (لوجلی)، مهمترین مسائل و مشکلات مبتلابه این مجموعه‌ها را مورد بررسی قرار داد. وی طی گفتگوی چهره به چهره با مراجعین و استماع درخواست‌های مطروحه، حسب […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در جریان بازدید از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شیروان و نیز دادگاه عمومی بخش سرحد و قوشخانه (لوجلی)، مهمترین مسائل و مشکلات مبتلابه این مجموعه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی طی گفتگوی چهره به چهره با مراجعین و استماع درخواست‌های مطروحه، حسب مورد دستور‌های مقتضی صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان، در دیدار با اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف این دو حوزه قضایی بر ضرورت تقویت فرهنگ صلح و سازش و اهتمام جدی در اصلاح ذات البین تأکید و تصریح کرد: باید به گونه‌ای تلاش شود که با افزایش حداکثری میزان سازش در پرونده‌های دارای قابلیت مصالحه، جایگاه استان بیش از پیش ارتقاء و بهبود یابد.

حجت السلام و المسلمین جعفری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای تقویت موجبات و زمینه‌های انجام مصالحه و حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در پرونده‌ها و نهادینه سازی فرهنگ صلح و سازش در استان، ابراز امیدواری کرد: با قدری همت و تلاش بتوان به مصالحه بیش از ۵۰ درصدی دست یافت.

رئیس کل دادگستری استان در بازدید از واحد تولیدی ماکارونی یاس شهر شیروان بر حمایت تمام قد دستگاه قضایی از روند تولید و سرمایه گذاری در استان تأکید و تصریح کرد:از ابتدای حضور اینجانب در استان بالغ بر ۳۱۸ فقره بازدید از واحد‌های تولیدی صورت گرفته و مشکلات مربوطه طی جلسات اختصاصی به دقت بررسی شده و این بازدید نیز در همین راستا انجام گرفته و امیدواریم طی گفتگو با بانک معطی تسهیلات مشکلات مربوطه مرتفع شود.

شیرزادی، مدیر این واحد تولیدی نیز با بیان اینکه این واحد یکی از قطب‌های تولیدی در استان است که با تمام ظرفیت مشغول به فعالیت است و به کشور‌های مختلف صادرات دارد؛ از تلاش‌های دستگاه قضایی استان در جهت حمایت راهگشا و سازنده از این مجموعه قدردانی کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در حوزه بازپرداخت وام با بانک‌های معطی تسهیلات داشتیم و جلسات مؤثری که از طریق ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان به انجام رسید امیدوارم با رفع مشکلات طرح شده شاهد رشد و شکوفایی این مجموعه بیشتر و بهتر از گذشته باشیم.

انتهای پیام/