۲ هزار تاکسی تبریز با وام کم بهره نوسازی می‌شوند/ تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی
۲ هزار تاکسی تبریز با وام کم بهره نوسازی می‌شوند/ تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی

[ad_1] ۲ هزار تاکسی تبریز با وام کم بهره نوسازی می‌شوند/ تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی شهردار تبریز از مساعدت و کمک شهرداری به رانندگان تاکسی برای نوسازی دو هزار دستگاه تاکسی با تسهیلات کم بهره در دوره فعلی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار بعد از ظهر امروز در گفت وگو با […]

[ad_1]

۲ هزار تاکسی تبریز با وام کم بهره نوسازی می‌شوند/ تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی


شهردار تبریز از مساعدت و کمک شهرداری به رانندگان تاکسی برای نوسازی دو هزار دستگاه تاکسی با تسهیلات کم بهره در دوره فعلی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران: یکی از مهم ترین حوزه‌های شهری که در طول یک دهه گذشته با مشکل روبرو بوده، حمل و نقل عمومی است که با تدوین برنامه‌ای جامع در دوره فعلی مدیریت شهرداری و جلب حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر، برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در این میان و در کنار برنامه‌ریزی‌های هدفمند برای افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اثربخشی در حوزه تاکسیرانی نیز از سوی شهرداری صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به مساعدت در اعطای تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی و خرید و تزریق دو هزار دستگاه تاکسی جدید تا پایان سال جاری اشاره کرد.

شهردار تبریز در عین حال با اشاره به تبعات مثبت نوسازی ناوگان تاکسرانی تبریز افزود: کاهش مشکلات ترافیکی شهر، تسهیل تردد و جابجایی شهروندان، کاهش آلودگی هوا و افزایش سطح رضایتمندی مردم از جمله نتایج و تبعات مثبت این اقدام زیربنایی خواهد بود.

مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز تکمیل می‌شود

شهردار تبریز گفت: اجرای فاز نهایی و تکمیلی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی تبریز به زودی در دستور کار شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.

هوشیار اظهار کرد: مرکز همایش‌های بین المللی تبریز به عنوان یکی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری و سرمایه بزرگ اجتماعی شهرداری، از اهمیت ویژه ای برای مدیریت شهری برخوردار است و ما به دنبال آن هستیم تا با رفع نواقص موجود در این مجموعه بزرگ و منحصر به فرد، نسبت به تکمیل فازهای بعدی آن اقدام کنیم.

شهردار تبریز همچنین از برنامه ریزی شهرداری برای نوسازی، مرمت و بهسازی مرکز همایش‌های بین المللی به موازات تکمیل فازهای باقی مانده از این مجموعه خبر داد و افزود: اجرای این طرح در قالب برنامه‌های سال آینده شهرداری پیش بینی خواهد شد.

پایان پیام/

 


[ad_2]