گزینه هاى احتمالى شهردارى کلانشهر تبریز کدامند؟
گزینه هاى احتمالى شهردارى کلانشهر تبریز کدامند؟
شنيده ها از چهار نفر به عنوان گزينه هاى احتمالى كليددار مدیریت شهری تبريز حکایت دارد.

به گزارش قلم پرس، شنیده ها از چهار نفر به عنوان گزینه هاى احتمالى کلیددار مدیریت شهری تبریز حکایت دارد.

بر اساس شنیده ها یکی از گزینه های مطرح شده برای سکانداری شهرداری تبریز، محمدباقر هنر بر، مدیرکل بحران استان آذربایجان شرقى است؛
هنربر که در سال های اخیر عملکرد موفقی در حوزه مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی داشته، معاونت مدیرکل اداری و مالی استانداری، معاونت مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری، معاونت مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی، معاونت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ریاست کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان، ریاست کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی و مدیریت اجرایی دوره تمرین ستادی غدیر را در کارنامه اجرایی خود دارد. با توجه به وجود حداقل ۴۰۰ هزار حاشیه نشین در تبریز و جایگاه سومی این کلان شهر در کشور از نظر استبدادپذیری برای وقوع حوادث غیرمترقبه، کارنامه موفق هنربر در حوزه مدیریت بحران او را به یکی از گزینه های مورد توجه منتخبان شورای شهر برای سپردن کلید شهر تبدیل کرده است.
از دیگر گزینه های مطرح برای کلید داری شهرداری کلان شهر تبریز، تراب محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در دولت احمدی نژاد است. محمدی در ایام انتخابات، مسوولیت امور شهرستانی ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.
همچنین از رسول موسائی، قائم مقام شهردار کلانشهر تبریز نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های مطرح برای پست شهرداری تبریز در شورای ششم یاد می شود.
موسایی، فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای شهرداری کلانشهر تبریز را بر عهده دارد.
علی شیاری، عضو اسبق شورای شهر تبریز از دیگر گزینه هایی است که از وی برای تصدی گری شهرداری تبریز نام برده می شود.
حال باید منتظر ماند تا منتخبان شورای ششم پس از تفویض احکام شان به انتخاب شهرداری در شان مردم تبریز و با توانمندی های اجرایی بالا و معروفیت به پاکدستی اقدام کنند.