گزارش تصویری و فیلم از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی
گزارش تصویری و فیلم از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: امروز در پی عملیات جستجوی مفقودین حادثه سیل در شهرستان آذرشهر پیکر ۲ تن دیگر از مفقودین پیدا شده و آمار جانباختگان به ۱۹ نفر رسید، بر اساس آمار اعلامی مفقودیناین حادثه در شهرستان آذرشهر ۲۲ نفر بود. به گزارش قلم پرس در پی جاری شدن سیل […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: امروز در پی عملیات جستجوی مفقودین حادثه سیل در شهرستان آذرشهر پیکر ۲ تن دیگر از مفقودین پیدا شده و آمار جانباختگان به ۱۹ نفر رسید، بر اساس آمار اعلامی مفقودیناین حادثه در شهرستان آذرشهر ۲۲ نفر بود.

به گزارش قلم پرس در پی جاری شدن سیل در استان نزدیک حدود ۴۷ نفر در این حادثه  در شهرستان های آذرشهر و عجب شیر کشته و مفقود شده اند،

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی،با بیان اینکه از اولین ساعات جاری شدند سیل در استان دستگاه های امداد رسان و نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی در منطقه حاضر شده و به جستجو و امداد رسانی پرداختند، گفته است، در راستای جستجوی بهتر مفقودین از تجهیزات و ادوات همه دستگاه ها حتی شهرداری تبریز استفاده شده است.

وی  با بیان اینکه عملیات جستجوی مفقودین همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان برای پیدا کردن مفقودین در بهترین زمان طلایی یعنی ۴۸ ساعت پس از وقوع حادثه است چرا که در غیر اینصورت روند عملیات دچار مشکل خواهد شد.

seil 01

seil 02

seil 03 seil 04

seil 04-1 seil 05 seil 06 seil 06-1 seil 06-2

seil 06-3

seil 06-4 seil 06-5 seil 07 seil 08 seil 09 seil 10 seil 11