کلاس شهر در سفرهای نوروزی
کلاس شهر در سفرهای نوروزی

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: کلاس شهر در ایام تعطیلات سال نو به مسائل زیست محیطی و رعایت نکات بهداشتی می‌پردازد.وی با اشاره به اهداف کلاس شهر اظهار کرد: کلاس شهر با هدف تداوم آموزش و آگاه‌سازی با نیازسنجی‌های لازم تلاش دارد تا مفاهیم و آموزه‌های مورد نیاز را […]

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: کلاس شهر در ایام تعطیلات سال نو به مسائل زیست محیطی و رعایت نکات بهداشتی می‌پردازد.
وی با اشاره به اهداف کلاس شهر اظهار کرد: کلاس شهر با هدف تداوم آموزش و آگاه‌سازی با نیازسنجی‌های لازم تلاش دارد تا مفاهیم و آموزه‌های مورد نیاز را در کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها نهادینه سازد و در این راستا برای ایام نوروز و سفرهای نوروزی نیز برنامه‌های ویژه دارد.
سلیمی در این راستا افزود: کلاس شهر با موضوع سفرهای نوروزی به چگونگی رعایت نکات ضروری بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در طول سفر می‌پردازد و نکات لازم در مراجعه به رستوران‌ها، محل‌های اقامتی و داشتن رژیم غذایی مناسب را آموزش می‌دهد.
گفتنی است این مباحث در قالب کارگاه‌های مجازی و کلاس شهر به صورت مستمر در این ایام برای شهروندان و مخاطبان فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۷ طرح می‌شوند.