کشف۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو
کشف۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

به گزارش قلم پرس از تبریز، سردار “حسین عبدی ” بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر تبریز به دلیل حساسیت موضوع در دستور کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی در ادامه افزود: ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی و بررسی دقیق صحنه جرم، […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سردار “حسین عبدی ” بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر تبریز به دلیل حساسیت موضوع در دستور کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی و بررسی دقیق صحنه جرم، سارق  را که غیر بومی بوده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی بوده اما با هوشیاری کامل کارآگاهان و به کارگیری دانش فنی و ادله های پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر تبریز اعتراف کرد.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که بلافاصله در یک عملیات پلیسی این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری از اموال مسروقه کشف شد.

سردار عبدی خاطرنشان کرد: متهم به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز پس از شناسایی تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل پدال و فرمان و دزدگیر مجهز کرده و در مکان های خلوت و فاقد روشنایی مناسب پارک نکنند و به هشدارها و توصیه های پلیس در پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱