کشف ۷۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ممقان
کشف ۷۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ممقان

[ad_1] جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف تعداد ۷۵ دستگاه ماینر به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل […]

[ad_1]


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف تعداد ۷۵ دستگاه ماینر به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی و کارگاه در بخش ممقان شهرستان آذرشهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی و به محل اعزام و در بازرسی از منزل و کارگاه صنعتی جمعا تعداد ۷۵ دستگاه ماینر را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌ های کشف شده را ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی خواهد کرد و از شهروندان خواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


[ad_2]