کشف ۱۴۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در شهرستان عجب شیر
کشف ۱۴۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در شهرستان عجب شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف ۱۴۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر خبرداد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، ” سرهنگ رحمان عبدی ”  درتشریح این خبرگفت : درپی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر در سطح شهرستان عجب شیر، موضوع […]

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف ۱۴۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر خبرداد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، ” سرهنگ رحمان عبدی ”  درتشریح این خبرگفت : درپی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر در سطح شهرستان عجب شیر، موضوع بصورت ویژه دردستور کار پلیس قرارگرفت .

وی افزود : ماموران انتظامی عجب شیر با پشتیبانی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودروی نیسان حامل مواد مخدر را دریکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “عبدی” تصریح کرد:در بازرسی ازخودرو توقیفی ۱۴۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه در گالن های روغن و ظروف ترشی و نوشابه خانواده جاسازی شده بود، کشف و ۲ نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#