کشف کلاهبرداری اینترنتی ۱۴ میلیارد ریالی در مراغه
کشف کلاهبرداری اینترنتی ۱۴ میلیارد ریالی در مراغه
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف کلاهبرداری اینترنتی ۱۴ میلیارد ریالی توسط ماموران پلیس فتای شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، سردار علی محمدی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه یکی شهروندان به پلیس فتای مراغه و طرح شکایت خود مبنی بر کلاهبرداری ۱۴ میلیاردی از او موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری پلیس فتا و هماهنگی قضایی، ۱۴ میلیارد ریال سرمایه مال باخته حین انتقال توسط کلاهبرداران، بلافاصله حساب‌های آنان مسدود و از سرقت وجوه جلوگیری شده و کمتر از ۲۴ ساعت به حساب مال باخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مالباخته از اقدام به موقع و پیگیری مستمر کارشناسان پلیس فتا تشکر و قدردانی کرد، از شهروندان درخواست کرد کهبه هیچ عنوان به تماس های اغوا کننده پاسخ نداده و در صورتی که شهروندان قربانی جرائم سایبری مانند کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت غیرمحاز شدند بلافاصله موضوع را از طریق تلفن گویا ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت های پلیس فتا گزارش تا مسیر انتقال پول های کلاهبرداری شده مسدود شود.

انتهای پیام/