کشف و ضبط ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل
کشف و ضبط ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: هشت تن چوب جنگلی قاچاق در ین شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت‌الله آزادی اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر دپوی محصولات و چوب‌‌آلات قاچاق در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی […]

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: هشت تن چوب جنگلی قاچاق در ین شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت‌الله آزادی اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر دپوی محصولات و چوب‌‌آلات قاچاق در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد قاچاقچیان چوب قصد داشتند میزان هشت تن از محصولات جنگلی را طی چندین مرحله از محل دپوی چوب تخلیه و منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی و همکاری مأموران اداره منابع طبیعی شهرستان آمل در عملیات ضربتی و غافلگیرانه هشت تن چوب جنگلی از انواع راش و شمشاد را کشف کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، گفت: مردم چنانچه از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مطلع هستند، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آزادی با اعلام شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با هشت فقره سرقت در این شهرستان بیان کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسائی کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های خود تاکنون به هشت فقره سرقت منزل اعتراف کرد، ادامه داد: همشهریان منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضدسرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک و افراد ناشناس در محدوده زندگی خود، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی آمل با بیان دستگیری باند سرقت احشام با سه فقره سرقت در این شهرستان، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارقانی که با تشکیل باندی اقدام به سرقت احشام از مراتع و محل‌های نگهداری دام در این شهرستان می‌کردند، شناسایی شده و در دام قانون گرفتار شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی‌های قضایی و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شده و در بازجویی‌ها تاکنون به سه فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: در بازرسی‌ها از متهمان تعداد چهار رأس دام سرقتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.